Medlemsskab

Interesseforening

Basismedlemskab

Følgende kan tegne et Basismedlemskab

• Alle med interesse for MSC, Mindfulness og Compassion, der støtter foreningens formål.
  • Personer under uddannelse til at blive MSC-trained teachers.
  • MSC-kursister (alumni), der ønsker at støtte foreningens arbejde.

Medlemsfordele:

• Du støtter foreningens arbejde med at skabe en platform omkring mindful self-compassion, der kan forene, opkvalificere og udvikle MCS i Danmark.
  • Adgang til information om, hvor du finder kvalificerede MSC lærere rundt om i landet, retrætes, foredrag, supervisorer mv.
  • Et støttende og udviklende netværk for medlemmerne.
  • På sigt mulighed for rabatter på kursus, retræter mv., der laves i foreningens regi.
  • Mulighed for at deltage i udvalgsarbejde, kursusudvalg, webgruppe, pressegruppe, herunder lokalforeninger, deltagelse i lokale MSCgrupper og interessefælleskab.
  • NB! Som Basis medlem må du IKKE bruge titlen ”MSC”.  Dette er forbeholdt det udvidede medlemskab.

Branceforening

Udvidet medlemskab

Følgende kan tegne et Udvidet medlemskab

• MSC Trained Teachers og Certificerede undervisere, der er uddannede efter de standarder og anbefalinger, der udgår fra Center for Mindful Self-Compassion.
  • For at kunne benævne sig ’MSC Trained Teacher’ skal man opfylde, hvad der til enhver tid måtte være gældende standard ref. CMSC, San Diego.
  • Et udvidet medlemskab kan tegnes af både: MSC Trained Teachers og af Certificerede MSC-lærere.

Medlemsfordele:

• Samme fordele som basis medlemskab, samt yderligere:
  • Et Udvidet medlemskab af MSC- Danmark er dit kvalitetsstempel.
  • Du kan markedsføre dig med og bruge Titlen ”Medlem af MSC- Danmark” (Mindful Self-Compassion Danmark)
  • Du får adgang til at stå opført på en landsdækkende MSC udbyderliste, så dine kunder nemt kan finde dig.
  • På udbyderlisten kan du linke til din hjemmeside samt annoncere dine kurser og services på foreningens hjemmeside

Medlemsskab

Læs Foreningens vedtægter